  • Data: 2005-07-26 23:17:09
    Temat: Re: Odpowiedzialność za wydanie paragonu fiskalnego.
    Od: PiotrekS <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 21:23:46 +0000 (UTC), "Adam "
    <s...@g...pl> napisał(a):

    >W dzisiejszej Rzepie w stopce wypowiada się, że "kazdej ekspedience przy
    >zatrudnieniu właściciel sklepu daje do podpisania oświadczenie, że
    >sprzedawczyni zobowiązuję się wydać paragon każdemu klientowi".

    I tak powinno być ekspedient sam wydaje paragon a nawet powinien go
    "wciskać" np: we Włoszech jeżeli nie weźmiesz paragonu a zatrzyma cię
    ochrona będziesz miał nieprzyjemności (wiem z własnego doświadczenia przy
    kupnie wody mineralnej kasjerka wydala mi najpierw paragon dopiero później
    resztę ;) )
    Poland is Mexico in Europe
    Kontakt ze mną: http://tinyurl.com/ckx5n zmień lp na pl