eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność z tyt. kodeksu drogowego na własnej drodze › Re: Odpowiedzialność z tyt. kodeksu drogowego na własnej drodze
  • Data: 2008-09-15 16:16:20
    Temat: Re: Odpowiedzialność z tyt. kodeksu drogowego na własnej drodze
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch pisze:

    > A ja tu czytam, że trzeba poprzedzić szczegółową analizą m.in
    > wypadkowość ale nie tylko

    "Tu", czyli gdzie ? :)

    > To po co pytasz, jak wiesz lepiej niż my tutaj na grupie. Widocznie
    > czytam jakieś stare przepisy.

    A gdzie ja napisałem że wiem lepiej ? Zadałem sobie trud rozpoznania
    tematu samodzielnie na tyle, na ile to możliwe. Na końcu zadałem w miarę
    konkretne pytania w kwestiach, w których nie znalazłem odpowiedzi.
    Wolałbyś aby zadawać na grupie pytania bez jakiejkolwiek znajomości tematu ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio