    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność właściciela konia
    Date: Tue, 7 May 2002 12:22:48 +0200

    >Człowiek pcha się na czyjś prywatny teren (...)

    Witam,

    Mam pytanko niejako poboczne ale skojarzylo mi sie z tą dyskusja na temat
    niebezpiecznych zwierząt i odpowiedzialnosci wlascicieli. Okolo 2 lata temu
    byla glosna sprawa - dzieciak szedł do kolegi po zeszyt i postanowil sobie
    skrócic drogę przechodzac przez podwórko sąsiada pilnowane przez
    rottweilera. Sforsowal plot i zostal zaatakowany przez psa i zagryziony. Czy
    ktos wie jak się to skonczylo? Wlasciciel psa wg mnie dopelnil norm
    bezpieczenstwa bo pies byl zabezpieczony za siatką, chlopak sam naruszyl
    teren prywatny. Czy wlasciciel poniosl jakies konsekwencje? Co z psem?

    HaNkA