    From: soniq <n...@t...razem.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność pracownika za kradzież w sklepie
    Date: Thu, 05 Apr 2007 10:13:49 +0200

    Grzegorz napisał(a):

    > odpowiedź "na gorąco". jeżeli dziewczyna zatrudniona jest na umowę o
    > pracę - za winę nieumyślną odpowiada do 3-krotności wynagrdzenia.
    > Umowa zlecenie - w pełnej wysokości

    a czy nie ma znaczenia np. to, czy w umowie powinien znajdować się zapis
    o tym, że pracownik jest odpowiedzialny za towar? bo równie dobrze szef
    mógłby sobie odbić kiepsko idący interes na pracowniku...

    a ubezpieczenie (jeżeli jest) nie powinno pokryć strat? komis mieści się
    w centrum handlowym, nie wiem, jak to jest, ale chyba takie coś jest
    ubezpieczone?

    nic innego na razie nie przychodzi mi do głowy...

    pozdrawiam