eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "model" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych
    informacji
    Date: Sat, 31 Mar 2007 16:42:46 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <euls11$b4g$1@news.onet.pl>
    References: <eulhhk$jvl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@n...onet.pl>
    <eulkcg$4id$1@atlantis.news.tpi.pl> <eulq29$6t2$1@news.onet.pl>
    <eulr4p$c23$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: n14.pro-internet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1175352161 11408 193.189.116.14 (31 Mar 2007 14:42:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Mar 2007 14:42:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Sender: DJLZIYIOTv6VoRsGGzImjQ==
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:454491
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Co masz na mysli mówiąc o - "mojej postawie".
    >
    > To że starasz się być "jajkiem mądrzejszym od kury" :)
    > I pieniaczysz.
    nie wiem kot tu jest kurą - bo chyba nie ty
    >> Uwazasz ze tak naturalne jest godzenie się na oszustwa i nieuczciwe
    >> zagrania PLUSA.
    >
    > To że ty składałaś reklamację nie znaczy że masz rację.
    > A po poziomie twoich postów jakbym miał obstawiać, to pewnie reklamacje
    > były nieuzasadnione.
    pozoim natomiast Twoich odpowiedzi swiadczy tylko o tym ze nie potrafisz
    udzielic zadnej konstruktywnej odpowiedzi nie mówiąc o umiejetnosci czytania
    tekstu ze zrozumieniem a rozmowa z Toba to strata czasu bo starasz sie tylko
    udowodnic ze jestes kura a nie jajkiem w oderwaniu od tematu

    >> Starają się teraz ratować swój nadszarpniety wizerunek i udobruchać
    >> wściekłych klientów swoją kampania reklamowa ze swietnym kabaretem Mumio
    >> wsadzając klimat Biura Obsługi Klienta Plusa w ramy groteski i absurdu
    >> choc w ogole to im nie przynosi korzyści materialnych (sprzedaz usług nie
    >> zwiekszyła się podczas kampanii)
    >
    > No ale co cię to obchodzi, czy ich reklama jest skuteczna czy nie. To ich
    > problem.
    nie to nie ich problem -jestem klientem mimo ze byłym , ponadto mam
    bezposredni zwiazek z reklama i wolne prawo bo obserwacji - a jak Tobie sie
    nie podoba to tych komentarzy nie czytaj
    > I jakoś nie zauważyłem by PLUS miał "nadszarpnięty" wizerunek.
    > Akurat mam telefon w PLUS-ie i zdarzyło mi się składać reklamację i było
    > wszystko OK.
    >
    >> Raczej jest to wymazywanie urazów a mimo to mi do smiechu nie jest
    >> pomimo ze kabaret Mumio cenię. Są po prostu wyspecjalizowanymi oszustami.
    >> A maja ta przewage, że swoimi profesjonalnymi oszustwami mogą się
    >> poswiecic bez reszty tak żeby sprawy nazwe je dyskusyjnymi wygrywać w
    >> odróżnieniu od klientów, którzy zajmują się jeszcze poza tym czyms innym
    >>
    >>
    >
    > Choć to nie na temat, powiem że ten kabaret i robione przez nich reklamy
    > mi się podobają :)
    czytaj wyżej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1