  • 1. Data: 2005-09-02 10:39:02
    Temat: Odpisy aktów (ur, śm, śl)
    Od: "lesiu" <l...@w...pl>

    Witajcie!
    Mam sprawę spadkową. Potrzebuję do sądu:
    * akt śmierci mojego wujka
    * akt małżeństwa wujka
    * akt urodzenia syna wujka, czyli mojego kuzyna

    Pytanie: czy mi takie akty zostaną wydane czy musi się zgłosić ktoś z
    najbliższej rodziny?

    Nie chcę im robić kłopotu w postaci niepotrzebnego biegania po urzędach.

    Z góry dzięki.

    PS. Wszyscy się zgadzamy co do spadku i nie ma żadnych waśni czy cuś. :-)

    pozdrawiam
    lesiu
    ======================

  • 2. Data: 2005-09-02 19:21:26
    Temat: Re: Odpisy aktów (ur, śm, śl)
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:df9a4q$qtj$1@nemesis.news.tpi.pl,
    lesiu <l...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > * akt urodzenia syna wujka, czyli mojego kuzyna
    >
    > Pytanie: czy mi takie akty zostaną wydane czy musi się zgłosić ktoś z

    Raczej nie zostaną Ci wydane. chyba, że sąd wezwał Cię do uzupełnienia
    braków i pójdziesz z tym wezwaniem - wtedy powinni wydac.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Tylko niekochani nienawidzą
    /Charles Chaplin/

  • 3. Data: 2005-09-02 19:56:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Xena napisał(a):
    > Raczej nie zostaną Ci wydane.

    a dlaczego nie?

    KG

  • 4. Data: 2005-09-02 20:30:55
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dfaako$ptc$1@inews.gazeta.pl,
    kam <#k...@w...pl#> napisał/a:

    > a dlaczego nie?

    Bo nie dotyczą Ciebie. Albo Twojego najbliższego zmarłego. Chociaz może to
    zalezy od urzędu, bo u mnie w USC mnie legitymowali, ale za to z innego USC
    mógł odebrać mój akt urodzenia mój ociec, ale tez był legitymowany.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    To nie doskonali, lecz niedoskonali potrzebują naszej miłości
    /Oscar Wilde/

  • 5. Data: 2005-09-02 20:42:45
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Xena napisał(a):
    > Bo nie dotyczą Ciebie. Albo Twojego najbliższego zmarłego.

    ale interes prawny jest...

    KG

  • 6. Data: 2005-09-02 20:48:28
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:dfadba$9a4$1@inews.gazeta.pl,
    kam <#k...@w...pl#> napisał/a:

    > ale interes prawny jest...

    Tłumacz to jakiejs urzędniczce, idącej w zaparte że nie da a nie mi. Ja bym
    Ci dała ;-)

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Unikaj skarżącego się na brak czasu - chce ci zabrać twój
    /Steinhaus/