  • 1. Data: 2005-09-02 08:45:32
    Temat: delegacja zagraniczna a urlop
    Od: "P S" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy pracodawca ma prawo nie wyplacac diet za weekend, jesli pracownik kozysta
    z urlopu w dzien stykajacy sie z weekendem (piatek, poniedzialek)? Jesli tak,
    to na jakiej podstawie? Czy rodzaj urlopu ma jakiekolwiek znaczenie w tym
    przypadku (np. wypoczynkowy vs. opieka nad dzieckiem)?
    Dziekuje z gory za pomoc,
    Przemek

  • 2. Data: 2005-09-04 15:13:23
    Temat: Re: delegacja zagraniczna a urlop
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    P S wrote:
> [...]
    > to na jakiej podstawie? Czy rodzaj urlopu ma jakiekolwiek znaczenie w tym
    > przypadku (np. wypoczynkowy vs. opieka nad dzieckiem)?

    A na jakiej podstawie pracodawca miałby w ogóle nie wypłacać diet za
    podróż zagraniczną (która trwa nieprzerwanie między startem a lądowaniem
    samolotu) nawet, jeśli w tym czasie pracownik korzysta z urlopu?

    Pytam, bo sam nie wiem, ale nie widzę wyłączeń z płatności diet w
    kodeksie i rozporządzeniu.

  • 3. Data: 2005-09-06 07:38:50
    Od: "P S" <s...@g...pl>

    Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał(a):

> [...]
    > samolotu) nawet, jeśli w tym czasie pracownik korzysta z urlopu?
    >
    > Pytam, bo sam nie wiem, ale nie widzę wyłączeń z płatności diet w

    Faktycznie nic tam nie ma. Moze jest jakies orzeczenie? Probowalem w PIP, ale
    panie znaly temat zbyt plytko, zeby udzielic jakiejkolwiek wiazacej
    informacji.
    Na zdrowy rozum pracodawca nie powinien wyrazac zgody na urlop i placic diety
    jedynie w przypadku 4 dni urlopu na zadanie (+ew. 2 dni urlopu do opieki nad
    dzieckiem).

    //Przemek