  • 1. Data: 2006-12-13 18:28:30
    Temat: Odpis aktu urodzenia - wymiana dowodu osobistego
    Od: PaulS <p...@g...pl>

    Witam!

    Wymieniałem ostatnio dowód osobisty (książeczkę) i we wniosku pisało że
    trzeba oryginał odpisu aktu urodzenia. Powiedzcie mi, czy to oni mają
    ten dokument trzymać?? Odebrałem nowy dowód dziś i też nie oddali. Bo
    jakoś wierzyć mi się nie chce.

    Pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2006-12-13 19:35:19
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Bo jakoś wierzyć mi się nie chce.

    Jakoś się zapytać trzeba było

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-12-13 19:50:13
    Od: PaulS <p...@g...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Jakoś się zapytać trzeba było

    Pytałem, ale już nie pamiętam jak to uzasadniła. Powiedziała że musi być
    u nich - jakoś tak.

    Pozdrawiam Paweł

  • 4. Data: 2006-12-14 09:19:48
    Od: PaulS <p...@g...pl>

    PaulS napisał(a):
> [...]
    > trzeba oryginał odpisu aktu urodzenia. Powiedzcie mi, czy to oni mają
    > ten dokument trzymać?? Odebrałem nowy dowód dziś i też nie oddali. Bo

    Nadal, nikt nie wie jak z tym jest? Bardzo proszę o jakieś informacje,
    bo szukam w google ale mi wypluwa gminne strony i wygląda na to że każda
    gmina inaczej to interpretuje (?). W jednych jest to wymagane, a w
    innych nie. Jak jest oficjalnie wg. prawa?

    Pozdrawiam Paweł

  • 5. Data: 2006-12-14 10:50:45
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "PaulS" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szukam w google ale mi wypluwa gminne strony i wygląda na to że każda
    > gmina inaczej to interpretuje (?). W jednych jest to wymagane, a w innych

    Jeżeli miałeś wyrabiany już DO w tym urzędzie, to po co zostawiać już tam
    jest. Jeżeli USC w którym jest Twój akt ur. znajduje się w tej samej gminie
    to nie biorą. Przynajmniej tak jest na mojej wsi.

  • 6. Data: 2006-12-14 11:57:29
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:elragf$8kk$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Maluch* napisał(a):

    > Jeżeli miałeś wyrabiany już DO w tym urzędzie, to po co zostawiać już
    > tam jest. Jeżeli USC w którym jest Twój akt ur. znajduje się w tej
    > samej gminie to nie biorą. Przynajmniej tak jest na mojej wsi.

    Nie biorą nawet jakby tego aktu tam nie było, ale byłby akt małżeństwa
    :)

    --
    Big Jack
    //////