  • Data: 2002-06-09 22:12:11
    Temat: Re: Odp: Zmiana nazwiska - ktora dziedzina prawa?
    Od: Xlowak <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jezeli odbywa sie to rowniez na drodze cywilnej to prosze Cie bardzo
    wskaz mi konkretne przepisy poniewaz taka dyskusja jest raczej jalowa.
    Ja po prostu nie wiem czy odbywa sie to rowniez w tym trybie a jakos
    twoje symbole nie potrafia mnie przekonac.

    --
    Xlowak
    "Always look on the bright side of death