    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: Wezwany na świadka - zwrot kosztów
    Date: Tue, 17 Nov 2009 20:41:01 +0100

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 18:02:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie do każdej sprawy da się wysłać tzw. pomoc prawną. Czasem jest ona zbyt
    > zawiła.

    znana mi sprawa dotyczyła art. 270 kk
    pracownik firmy AĄBĆ na życzenie innej firmy (klienta) sprawdzał
    autentyczność dokumentu (certyfikatu) wystawionego na osobę XYZ, wysyłając
    zapytanie do urzędu wystawiającego.
    Weryfikacja była negatywna. Urząd wystawiający złozył doniesienie do
    prokuratury, osoba XYZ wzięła adwokata i nabrała wody w usta, a pracownik
    firmy AĄBĆ zeznawał jako świadek własnie w taki sposób, że prokuratura
    wysłała do jednostki policji bliskiej miejscu zamieszkania świadka zestaw
    pytań gdzie policjant po wylegitymowaniu zadał pytania, sporządził prokotół
    i tyle. Dwa razy ciągali świadka na takie "przesłuchanie"

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde