  • Data: 2004-06-15 12:48:10
    Temat: Re: Odp: Odp: Kupno mieszkania a umowa przedwstepna
    Od: Agrida <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik brett napisał:
    > Na czym polegał kant? Kogo okantowano i na ile?
    >
    > Nie wiem. Ale tak szybko spraw w wydziałach ksiąg wieczystych się nie
    > załatwia.
    > Ponadto nastapiło złamanie umowy przedwstępnej.

    Nikogo nie okantowano. Jeżeli przedmiotem umowy przedwstepnej była
    sprzedaż miszkania tylko nie sprzedanie tego mieszkania jest
    niedotrzymaniem warunków umowy. Mieszkanie jest, więc nie ma podstaw do
    odszkodowania. Jeśli chodzi o podane terminy - każdy może napisac kilka
    dni później. A kilka czy kilkanascie - w tej sytuacji zadna różnica.

    Aga