  • Data: 2003-10-06 11:46:09
    Temat: Re: Odp: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-10-06 00:41 BaLab napisał(a):

    >Argument IMHO nietrafiony: ludzie z reguły czytają posty całymi wątkami,
    >więc wiedzą o co chodzi, a mając nową treść nad starym postem muszą mniej
    >operować myszką :-).

    Niezupełnie: jeden wątek trwa kilka dni. Równolegle toczy się kilka
    wątków. Nie jest tak, że jeden jest tylko interesujący; czytam kilka
    naraz. Trudno pamiętać, co kto powiedział, zwłaszcza, gdy w wątku jest
    już wiele postów (jak np. w tym).
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"