  • Data: 2003-10-06 16:53:55
    Temat: Re: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozliwosci jest wiele, sa takze calkowicie legalne: mozna napisac
    list/mejla
    > z prosba o anulowanie kary,

    Napisać oczywiscie zawsze mozna (byle do 7 dni) ale z góry mowię ze zostanie
    to rozpatrzone odmownie, bo zwyczajnie nie ma podstaw do anulowania. Kara
    zostala nalozona zgodnie z przepisami i ze wszechmiar slusznie.

    > mozna grac na czas - poprosic o rozlozenie na
    > raty,

    U nas chętnie rozkładają, nie wiem jak w Krakowie. Tym niemniej nie jest to
    juz sposob na niezaplacenie
    ;-)

    > o mozliwosc odpracowania (nie wiem na czym to polega).

    Niebardzo to sobie wyobrażam...

    pdr
    Olo