  • Data: 2004-07-21 16:14:52
    Temat: Re: Odp: Jak ściągnąć należność?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Traaq napisał:

    > że powtórzę za poprzednikiem: a czemu nie ???
    > do tego daty i nazwy serwerów,
    > wniosek o dowód ze świadka - samego siebie
    > i wystarczy, żeby dostac nakaz w upominawczym
    > poczytaj Stasiu 498.2 i 499.3 KPC

    poczytaj p.i.m. jak to polskie przecietne sądy, prokuratorzy, czy
    policjanci przyjmują zawiadomienia o popełnionym
    wykroczeniu/przestępstwie przez internet ... Może w ten sposób (leka
    ironia) ...

    No ba ... kodeks to odpowiednio sankcjonuje ... Sprawa pójdzie jak
    burza ... Nie będziesz musiał tłumaczyćpolicjantowi, że ta kopia to
    nie oryginał , i że maila się nie da przynieść ... że to tylko wydruk
    nagłówków ... Nie , nie będziesz musiał się tłumaczyć, że wyzywasz
    policjantów od półgłówków, a masz jedynie WYDRUKI NAGŁÓWKÓW ... takie
    miejsce gdzie serwery .... Ahhh ... SPier&^$%&* panie
    sierżancie/prokuratorze/Wysoki Sądzie ...

    Kilkanaście/dziesiąt straconych godzin ... Po podsumowaniu kosztów -
    Czas (ja mam cenę swojej godziny) , przemieszcczania się, materiałów,
    expertyz ... I takie tam .. dopominania się od adminów serwerów (np
    serwer z Nowej gwinei - poproś go o potwierdzenie logów ...) nie no ..
    jaja ... po prostu stwierdzam krótko i zwięźle, że jesli ktos chce
    dochodzic prawnie 30 zl wyludzonych droga internetowa, to sie z
    wlasnym &*%( na glowy zamienil ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))