  • 1. Data: 2003-02-08 14:17:16
    Temat: Grzywna na raty
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    W ktorym momencie nalezy rozpoczas starania o rozlozenie grzywny na raty ? W
    momencie uprawomocnienia sie wyroku czy po przyjsciu wezwania do zaplaty ? I
    do ktorego Sadu kierowac wniosek ? Czy ma tu znaczenie, ze zostal orzeczony
    dozor - i jest on wykonywany w rejonie innego Sadu ?

    SPORT > Aktualnosci >>> http://link.interia.pl/f16cb

  • 2. Data: 2003-02-08 14:29:55
    Temat: Odp: Grzywna na raty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sebastian D-D <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:009501c2cf63$1653d560$0...@e...net.p
    l...
    > W ktorym momencie nalezy rozpoczas starania o rozlozenie grzywny na raty ?
    > momencie uprawomocnienia sie wyroku czy po przyjsciu wezwania do zaplaty ?

    po przyjsciu wezwania do zapłaty będzie pouczenie w jakim terminie masz
    uregulować wpłate ...i wtedy należy złożyc wniosek o rozłożenie na raty bądź
    umorzenie dol. do tego dowody jaka jest sytuacja ...i o stanie majątkowym

    > do ktorego Sadu kierowac wniosek ?

    do sądu,który cię o wpłate wezwie ...

    Czy ma tu znaczenie, ze zostal orzeczony
    > dozor - i jest on wykonywany w rejonie innego Sadu ?

    nie ma znaczenia ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-08 16:29:30
    Temat: Re: Odp: Grzywna na raty
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > po przyjsciu wezwania do zapłaty będzie pouczenie w jakim terminie masz
    > uregulować wpłate ...i wtedy należy złożyc wniosek o rozłożenie na raty bšd?
    > umorzenie dol. do tego dowody jaka jest sytuacja ...i o stanie majštkowym

    Umorzenie to chyba nie tak prosto...

    KG

  • 4. Data: 2003-02-08 16:45:35
    Temat: Odp: Odp: Grzywna na raty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra wrote:
    >
    > Umorzenie to chyba nie tak prosto...

    a co w zyciu jest prostego? papier jednak wszystko zniesie :-) sprobować
    nigdy nie zaszkodzi ...nie uważasz?

    Sandra

  • 5. Data: 2003-02-08 17:12:14
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > a co w zyciu jest prostego? papier jednak wszystko zniesie :-) sprobować
    > nigdy nie zaszkodzi ...nie uważasz?
    >
    > Sandra
    Z tego co wiem, to kkw jest niestety w zasadzie bezlitosny.

    BIZNES > Aktualnosci >>> http://link.interia.pl/f16cc