  • 41. Data: 2002-10-10 18:21:40
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Czyli izby zatrzyman sa pelne swiadkow a podejrzani chodza po wolnosci ?

    Sebastianie, tak jest na filmie elity pl. on kreci sciene-fiction. mam
    nadzieje, ze obejrzymy kiedys jego tworczosc.... u cioci...
    ssj5

  • 42. Data: 2002-10-10 18:25:21
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Ciekawe... nie lubisz dostawać 1000,00 złotych jak manny z nieba?
    > No tak, najpierw trzeba być pewnym swojego zdania... ;)

    no wlasnie, trza byc pewnym swego.... w poscie z godz 17.37 pisalem:

    "podasz mi przyklad w ktorym policjant zapuszkowal kogos do aresztu dla
    wlasnego widzimisie i nie odpowiadal za to? chetnie przyjme taki zaklad"

    widze, ze sie wycofujesz. wiesz co? daruje ci. z takimi jak ty nie mozna
    zawierac powaznych umow. przekreca potem wszystko, potem powiedza, ze ni
    zakladali sie, albo ze o cos innego im chodzilo. dobrze, ze sie wycofales,
    wybaczam ci.
    ssj5

  • 43. Data: 2002-10-10 19:00:23
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    [..]
> [...]
    > zawierac powaznych umow. przekreca potem wszystko, potem powiedza, ze ni
    > zakladali sie, albo ze o cos innego im chodzilo.

    Że co!? Że ja się wycofałem z zakładu!?!?
    No to tym listem wyraźnie pokazałeś ile warte są Twoje wypowiedzi.

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 44. Data: 2002-10-10 19:05:10
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Że co!? Że ja się wycofałem z zakładu!?!?

    to wycofales sie i nawet tego nie wiesz? oj naprawde z toba cos nie tak....
    ja podtrzymuje zaklad, o jakim mowilem w cytowanym poscie z godz. 17.37

    > No to tym listem wyraźnie pokazałeś ile warte są Twoje wypowiedzi.

    no wlasnie, jestem teraz ciekaw ile jest warte twoje slowo. bo ile sa warte
    twoje wypowiedzi - niestety juz zdazylem poznac:-((( zreszta nie tylko
    ja....

    ssj5

  • 45. Data: 2002-10-10 19:18:21
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    > to wycofales sie i nawet tego nie wiesz? oj naprawde z toba cos nie tak....
    > ja podtrzymuje zaklad, o jakim mowilem w cytowanym poscie z godz. 17.37

    O wsadzeniu do aresztu decyduje sąd.
    My rozmawiamy o 48 godzinnym zatrzymaniu w policyjnej izbie zatrzymań.
    Myślisz, że takie żałosne gierki uratują Ci twarz?

    > no wlasnie, jestem teraz ciekaw ile jest warte twoje slowo. bo ile sa
    > warte twoje wypowiedzi - niestety juz zdazylem poznac:-((( zreszta
    > nie tylko ja....

    Wielki ziew... Pytam się ostatni raz - zakładamy się o ten 1000,00 złotych
    czy też dalej masz zamiar tylko pajacować?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 46. Data: 2002-10-10 19:20:08
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sebastian D-D wrote:
    > Czyli izby zatrzyman sa pelne swiadkow a podejrzani chodza po wolnosci ?

    Nic takiego ani nie mówiłem, ani nawet nie sugerowałem.
    Mówiłem tylko, że policjanci pogrywają sobie ze świadkami gdy Ci np.
    nie chcą wsypać znajomych i odmawiają zeznań.
    Zatrzymują ich do "skruszenia".
    A to, że nie chcą mówić podejrzani nikogo nie dziwi - norma.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 47. Data: 2002-10-10 19:28:42
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > My rozmawiamy o 48 godzinnym zatrzymaniu w policyjnej izbie zatrzymań.
    > Myślisz, że takie żałosne gierki uratują Ci twarz?

    powtoirze jeszcze raz elito.pl, bo nadal nie kumasz. JESLI DASZ MI PRZYKLAD,
    ZE POLICJANT ZATRZYMAL KOGOS W POLICYJNEJ IZBIE ZATRZYMAN - DLA WLASNEGO
    WIDZIMISE, BEZZASADNIE, BEZ JAKICHKOLWIEK PODSTAW PRAWNYCH - I NIE PONIOSL
    ZA TO ZADNYCN KONSEKWENCJI - ZAPLACE CI 1000/ TYSIAC/ ZLOTYCH.

    > Wielki ziew... Pytam się ostatni raz - zakładamy się o ten 1000,00 złotych
    > czy też dalej masz zamiar tylko pajacować?

    sluchaj, raz buchasz, raz ziewasz, raz udajesz ze cos wiesz. w koncu
    zdecyduj sie na cos. oki? ja radzilbym ci zdecydowac sie na film. na tym sie
    nie znam, wiec mozesz byc spokojny, nie bede sie czepial, na grupie filmowej
    mozesz pisac bzdury, mnie jako adwersarza mnie nie bedziesz mial.

    ssj5

  • 48. Data: 2002-10-10 22:07:29
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
> [...]
    > WIDZIMISE, BEZZASADNIE, BEZ JAKICHKOLWIEK PODSTAW PRAWNYCH - I NIE PONIOSL
    > ZA TO ZADNYCN KONSEKWENCJI - ZAPLACE CI 1000/ TYSIAC/ ZLOTYCH.

    Ty chyba nie czytasz co piszę. Przypomnę Ci :
    "Zapuszkują Cię na 48 godzin oficjalnie pod jakimś pretekstem"
    Czy uzasadnienie zatrzymania pt. "do wyjaśnienia" albo przypisanie komuś
    etykietki "podejrzany" ze "świadka" po odmowie zeznań i zatrzymanie
    go uznasz za podstawę prawną? Tak czy nie ?

    Jeśli nie to zakład stoi.
    Zaproponuj kogoś kto przyjąłby wpłaty, zapoznał się z aktami
    i rozstrzygnął sprawę.

    Reszty nawet nie skomentuję, bo szkoda czasu na Twoje pajacowanie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 49. Data: 2002-10-11 04:07:05
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > etykietki "podejrzany" ze "świadka" po odmowie zeznań i zatrzymanie
    > go uznasz za podstawę prawną? Tak czy nie ?

    ^^^^^^
    juz sie pogubilem w twej ekwilibrystyce slownej. ty wiesz swoje, ja wiem
    swoje. ale przeciez ty wiesz lepiej, bo ty masz wiesci od kolegow
    policjmajstrow. jestes fanem spiskowej teorii dziejow i tyle. policja do
    wyjsanienia w zwiazku z jakas sprawa zatrzymuje setki osob - wtedy gdy
    istnieje podstawa prawna. procz nadzoru prokuratorskiego zatrzymanie podlega
    ocenie sadu, ale przeciez policjant moze sie dogadac z prokuratrorem i
    sedzia prawda? ech... rob ty jednak filmy.
    ssj5

  • 50. Data: 2002-10-11 07:31:50
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    > juz sie pogubilem w twej ekwilibrystyce slownej. ty wiesz swoje, ja wiem
    > swoje. ale przeciez ty wiesz lepiej, bo ty masz wiesci od kolegow
    > policjmajstrow. jestes fanem spiskowej teorii dziejow i tyle. policja do

    No popatrz - teraz jeszcze awansowałem do fanów spiskowej teorii dziejów.
    Ciekawe, w którym to miejscu pisałem cokolwiek o spiskach..

    > wyjsanienia w zwiazku z jakas sprawa zatrzymuje setki osob - wtedy gdy
    > istnieje podstawa prawna. procz nadzoru prokuratorskiego zatrzymanie podlega

    Ach... czyli jednak za tą podstawę prawną uważasz bzdety w stylu zmiana na
    "podejrzany" choć był "świadek" i "do wyjaśnienia" tudzież jak piszesz
    "nadzur prokuratorski"... ta...
    I oczywiście nadal będziesz się upierać, że nie mogą każdego zapuszkować
    na 48 godzin i że grozi komukolwiek cokolwiek za to.

    > ocenie sadu, ale przeciez policjant moze sie dogadac z prokuratrorem i
    > sedzia prawda? ech... rob ty jednak filmy.

    Tak - zatrzymanie podlega ocenie sądu. Ale, ale... po ilu godzinach
    od zatrzymania zatrzymany staje przed obliczem sądu?
    No powiedz panie policjancie to siedzącymu tu prostym ludziom...

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm