  • Data: 2002-10-09 08:50:09
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ssj5" <s...@p...onet.pl> popełnił 08 paŸ 2002 na
    pl.soc.prawo utwór news:anv4kb$46r$1@news.tpi.pl:

    Hm, czy policjant może, ot tak dla widzimisię, sprawdzić tożsamość
    dowolnego przechodnia? (np. gdzie mieszka ta długonoga blondyna ;))) )
    Zgodnie z literą prawa /dobrze?/ nie,
    jednak nawet ciągany wskutek zażaleń itp. zawsze jakieś racjonalne
    "uprawdopodobnienie" podejrzanego zachowania wymyśli, czyż nie tak?
    Dlatego pisałem o znającym się na rzeczy, rutyniarzu.
    O analogiczny z powyższym przykład mi chodziło.
    czekam na wytłumaczenie...
    aha, może ktoś mi pomoże, nie mam pod ręką instrukcji obsługi
    newsów - jak się przycisza elite.pl? gałką w prawo czy w lewo?

    --
    pozdro
    poreba