  • Data: 2002-10-09 22:23:27
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ssj5 wrote:
    > Rob dalej swoje filmy.... sciene fiction..... Pewnie Ty jestes ta istota,
    > ktora wszystkim utrze nosa, bo ty robisz film o prawdziwej sprawiedliwosci,
    > bo ty jestes najsprawiedliwszy wsrod sprawiedliwych, ty i Twoj film. czekam

    Ale po co to Twoje uniesienie? Nigdzie nie pisałem o ucieraniu nosa,
    sprawiedliwościach itp.

    > na niego z utesknieniem. moze Oscara dostaniesz w koncu za tyle wyrzeczen.
    > ty zakonczyles swoj watek szyderczym smiechem, smiechem, z prawa, ja
    > powstrzymam sie od takiego glupiego smiechu, gdyz ja nnie robie

    Ależ ja się nie śmiałem z prawa. Ja się śmiałem z Twojej gadki,
    że ktoś tam zmoczy tyłek w takim przypadku. Buacha cha cha !!!!!!
    Wybacz! Nie mogę się powstrzymać - to się naprawdę nadaje na
    "13 posterunek".

    > beletrystycznego filmu jak ty.

    "Beletrystycznego"? Ależ to będzie przerażający film - przez to, że oparty
    wyłącznie na prawdziwych zdarzeniach - a nie film dla dzieci.
    Przy nim to nawet "Piłkarski poker" będzie wyglądał na bajkę dla grzecznych
    dziatek...

    pozdrawiam
    Arek

    --