  • Data: 2002-12-05 18:03:51
    Temat: Re: Odmowa wypłaty odszkodowania z OC
    Od: "Ralfi" <r...@g...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mają obowiązek sprecyzować tą decyzję, bo słyszałem, że komuś odmówili
    > pokazania opinii biegłego?
    > Jak to od nich wydobyć?

    Byłem w Poznańskiej firmie CeDOs, ale tam mi obliczyli, że koszt wszczęcia
    takiej sprawy to ok. 4000, a jak przegram jeszcze ok. 2.500 zł.(podałem
    prędkość wówczas dopuszczalną - 90km/h, a leciałem gdzieś 140). Naprawa mnie
    kosztowała 3.000.

    Macie jakiś paragraf na to, żeby od nich wydostać opinie ich rzeczoznawcy?

    Wymażone TU, to oczywiście PiZetJu

    --
    Pozdrawiam,
    Ralfi