  • Data: 2009-12-11 21:47:17
    Temat: Re: Odmowa sprzedaży osobie bez telefonu, czy legalna?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-12-11 22:30, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > No i? Co to zmienia w wzmiankowanej sytuacji?

    Nic. Są wzorcowo działające firmy kurierskie gdzie kurier zanim
    podjedzie dzwoni i pyta czy może przyjechać.
    Odbieranie przesyłki od takiej firmy jest łatwe i przyjemne.
    I nagle się okazuje że jak się trafi idiota lub zamawiający
    z jakąś fobią taka firma staje się złem wcielonym.
    Bo w w 21 wieku wymaga aby odbierający miał telefon i
    potrafił go odebrać. Co jak wiadomo jest tylko i wyłącznie
    szykanowaniem głuchych, ślepych, kretynów oraz dotkniętych
    fobią niepodawania numeru telefonu.