eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa reklamacji - <6 m-cy › Re: Odmowa reklamacji - <6 m-cy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa reklamacji - <6 m-cy
    Date: Fri, 23 Mar 2012 20:43:18 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <jkijoo$n6q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <m...@4...com>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1332531800 23770 85.198.212.230 (23 Mar 2012 19:43:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Mar 2012 19:43:20 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <m...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:700580
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.03.2012 18:34, rg pisze:
    > Zareklamowałem towar.
    > Sklep orzekł, że nie jest on niezgodny z umową, a "drobna niedogoność" to z
    > mojej winy.
    bredni jakieś.
    >
    > Całość poniżej 6 miesięcy od daty zakupu.
    niewiele zmienia, ale jednak na korzyść konsumenta.
    > Bujać się z rzecznikiem konsumenta czy od razu składać pozew do sądu i ew.
    > powoływać rzeczoznawcę na rozprawie?
    jak chcesz, ale sąd to Cie "wyśmieje".
    > Dodam, że pismo odmowne mam od sprzedawcy, bez opinii biegłego (czyli sklep
    > niezbyt mi udowodnił, że to moja wina -- zresztą nie dziwię, że nie podparli
    > się rzeczoznawcą). Czy to coś zmienia/skraca drogę postępowania?
    najpierw nabyć wiedzę w DWÓCH sprawach:
    1 - reklamacja
    2 - odstąpienie od umowy, ze względu na niezgodność towaru z umową

    Jeśli wina jest po Twojej stronie, sklep ma prawo odmówić zwrotu
    pieniędzy/wymiany na nowy towar. Masz prawo się z tym nie zgodzić. MAsz
    prawo dochodzić swoich praw, o ile je znasz i nie zaniechałeś procedur.
    Idź do rzecznika.
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1