  • Data: 2013-02-21 14:55:38
    Temat: Re: Odmowa przyjecia reszty groszowkami
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Ale nie w rozsądnym czasie. Przeliczenie i zweryfikowanie 10 tysięcy
    > groszówek (taka była bodajże propozycja, żeby 100zł zapłacić w 1gr) nie
    > jest możliwe w sensownym czasie i sensownym kosztem. A co za tym idzie,
    > odmowa jest tu uzasadniona, CBDU.

    To czy "w sensownym czasie i sensownym kosztem" oceni sąd przy sporze.

    Coby nie mówić - odmowa przyjęcia płątności obowiązującym środkiem
    płatniczym może prowadzić włąśnie do sądu...

    PRzy czym zgłosić pozwać może tak jedna strona (niezadowolony klient)
    jak i druga (niezadowolony sprzedawca, vide autostrady i motocykliści).

    > No. Jak płacisz czymkolwiek, to owszem, sprzedawca pewnie odrzuci :D
    >
    > To mniej więcej tak,

    No właśnie bardziej mniej niż więcej, bo....

    > jak płacenie Okazyjnymi Monetami.

    bo to nie są dobrze znane monety. Co do groszówek nie ma takiej
    wątpliwości. BA, groszówki na 100% nie są podrabiane! (Nieopłącalne by
    to było).