  • Data: 2006-07-26 09:22:44
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok. Co dalej?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie. Art. 114 PoRD.

    Art. 114. 1. Kontrolnemu sprawdzeniu kwalifikacji podlega:
    osoba ubiegająca się o:
    przywrócenie uprawnienia do kierowania pojazdem cofniętego na okres
    przekraczający 1 rok lub w związku z utratą kwalifikacji,

    dzieki Tom, ciesze sie ze zdawac musiałby gdyby zabrano mu prawo jazdy na
    dłuzej niz rok.
    Adamie - prosze nie wprowadzac ludziw blad z tymi 6 miesiacami!

    A co do wczesniejszego zlozenia - w urzedzie komunikacji poinformowano mnie
    ze niestety nie mozna (o ile oczywiscie mozna ufac telefonicznej
    informacji).

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld