  • 1. Data: 2003-05-27 12:23:00
    Temat: Oddanie towaru do sklepu
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Wczoraj kupilem ksiazke, niestety w domu po glebszym zapoznaniu sie z jej
    trescia doszedlem do wniosku ze jest dla mnie bezuzyteczna.
    Jest nowa, nieuszkodzona, mam paragon.

    Czy moge ja oddac? Czy sprzedawca powinien przyjac ta ksiazke?

    Kiedys slyszalem ze przysluguje mi 7 dni od daty zakupu, lecz nie jestem
    tego pewny.

    Prosze o pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-27 12:32:27
    Temat: Re: Oddanie towaru do sklepu
    Od: "Yennifer" <y...@a...p>

    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest nowa, nieuszkodzona, mam paragon.
    > Czy moge ja oddac? Czy sprzedawca powinien przyjac ta ksiazke?

    Mozesz oddac - jezeli sprzedawca sie na to zgodzi. To zalezy od jego dobrej
    woli.

    > Kiedys slyszalem ze przysluguje mi 7 dni od daty zakupu, lecz nie jestem
    > tego pewny.

    10 dni - za towary zarupione droga wysylkowa

    --
    pozdr.
    Yenn

  • 3. Data: 2003-05-27 12:33:23
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@WP.PL>

    > A moze sie nie zgodzic?

    Tak - prawo do zwrotu obowiazuje TYLKO w sprzedazy wysyłkowej

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-05-27 12:33:46
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    A moze sie nie zgodzic?

  • 5. Data: 2003-05-27 13:28:58
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy moge ja oddac? Czy sprzedawca powinien przyjac ta ksiazke?

    Moze, ale nie musi, ale jest pewna szansa, ze zgodzi sie ja wymienic na
    inna.

  • 6. Data: 2003-05-27 14:08:51
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Dziekuje wszystkiem za odpowiedzi!!