eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdcięcie prądu lokatorowi mieszkającemu bez umowy i meldunku. Jakie konsekwencje? › Re: Odcięcie prądu lokatorowi mieszkającemu bez umowy i meldunku. Jakie konsekwencje?
    From: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odcięcie prądu lokatorowi mieszkającemu bez umowy i meldunku. Jakie
    konsekwencje?
    Date: Fri, 25 May 2007 00:59:06 +0200

    > Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem że to brzmi jak absurd ale w naszym socjalistycznym państwie tak
    > niestety jest.
    No i teraz pretensje do państwa. Państwo kazało Ci zawierać ustną umowę na
    wynajem mieszkania,nie zameldowałeś lokatora na pobyt czasowy,nie
    zagwarantowałeś sobie możliwości zakończenia wynajmu. Zaoszczędziłeś trochę
    pieniedzy na umowie, ale teraz masz problem, Nie podałeś przyczyny dlaczego
    chcesz go wyrzucić nagle, z dnia na dzień. Nie płaci Ci, czy chcesz wynająć
    komuś za większe pieniądze. Rozmawiałeś z lokatorem, dlaczego nie chce
    opuścicić Twojego mieszkania. Moze okres na który wynająłeś mu mieszkanie
    jeszcze nie upłynał.

    > Dlatego chciałbym się go pozbyć metodami bardziej cywilizowanymi - np.
    > poprzez odcięcie prądu. Nawet tutaj mam wątpliwości prawne ale myślę
    > że to może się udać.
    metoda cywilizowana to sądownie, inne są trochę mniej cywilizowane.
    ZiPi