    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odœnieżanie chodnika przed posesjš- straż miejska
    Date: Mon, 7 Mar 2005 14:13:17 +0000 (UTC)

    <r...@i...pl> napisal(a):
    > Czy jest jakiœ okreœlony w ustawie czas odœnieżenia chodnika przed posesja?
    > Jeœli pada cały czas, czy mam non stop biegać z łopatš?
    > Słyszałam że nalezy to zrobić do 2 godz po zakończeniu opadów.
    > Czy może mi ktos podac podstwe prawnš? potrzebny jest mi argument do
    > dyskusji z uprzykrzajacymi sie strażnikami miejskimi.

    A mnie w ogóle interesują namiary na przepisy na ten temat. Rodzice mają
    domek jednorodzinny przy drodze bez chodnika, z poboczem. Też mają to
    odśnieżać? Trzeba by chyba kogoś do tego zatrudnić, bo to jest pod
    górami i starsi ludzie wymiękną przy próbach odśnieżania
    ponadpółtorametrowych gór śniegu usypanego przez przejeżdżające pługi.
    Nawet dla mnie odkopanie tunelu żeby autem wjechać do bramy to orka na
    pół godziny, zwłaszcza że taki śnieg jest zwarty, mokry i cieżki, to nie
    jest ogarnywanie "puchu".
    --
    Samotnik