  • Data: 2004-09-16 08:06:11
    Temat: Re: Od kogo komornik ściąga należność za mieszkanie?
    Od: l0co <l...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PAweł napisał:

    > A więc odpowiedź na pytanie kto może byc tym obciążony zawarta jest ( wraz z
    > uzasadnieniem/podstawą prawną) w tych poprzedzających czynności komornika
    > działaniach wierzyciela.

    Rozumiem zatem, że to wierzyciel wystawił rachunek na nas wszystkich,
    przeprowadził jakieś działania sądowe i sąd wskazał wszystkich lokatorów
    jako dłużników, w następstwie czego komornik rozpoczął działania
    windykacyjne w stosunku do dłużników wskazanych przez sąd. To trochę
    rozjaśnia sprawę, ale czym kierował się sąd podczas określania
    dłużników? Meldunkiem?

    Rzecz w tym, że nie było mnie ostatnie 4 miesiące w Polsce i nic nie
    wiedziałem o powyższych działaniach. Mam zamiar wziąć na siebie spłatę
    1/3 wartości długu a następnie wyprowadzić się i wymeldować z tego
    mieszkania. Mam nadzieję, że po wymeldowaniu się z tego mieszkania nie
    będzie już żadnych podstaw do ściągania długu ze mnie?

    Pozdrawiam i dziękuję za odzew