  • 31. Data: 2021-11-26 17:18:19
    Temat: Re: Od foliarzy-1 dla foliarzy-2 - Słowacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2021 o 11:06, Olin pisze:

    > A ten spisek ma naszą wolność to w jakim celu?

    Dlaczego od razu spisek. UE chce żebyś się szczepił to chyba logivczne
    że wybierze dane tak żeby wypadały dla niej korzystnie. To zwykła
    reklama jest a nie żaden spisek:P

    > Chcą ograniczyć produkcję folii?

    Chcą zwiększyć procent zaszczepionych?

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-11-26 17:22:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2021 o 11:02, J.F pisze:

    > A dzis w radiu mowia:
    > -Czechy (Czechia?) maja 4x wiecej zachorowan niz my,
    > -ale tez robia 4x wiecej testow,
    > -i mimo tych 4x, u nich umiera polowa tego co u nas.
    >
    > I co - efekt szczepionki, niechęc do testów, czy kwalifikacja smierci?

    Trzeba by się przyjrzeć. Mnie się już nie chcę. Będę siedział pół dnia,
    czytał źródełka, tłumaczył wraz ze źródełkami a potem przyjdą fanatycy i
    mnie zwyzywają od płaskoziemców:P

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-11-26 17:26:59
    Temat: Re: dla foliarzy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-listopada-2021 o 16:17, J.F pisze:

    > Twierdzisz, ze fałszowali dokumentację ?

    Twierdzę że lobbyści zrobią wszystko aby dopasować statystyki do
    dokumentacji ;-)

    Dziecko w podstawówce ma zbiory na matematyce i wie że im więcej
    zaszczepionych tym ich udział z zgonach będzie większy.

    > Nie mowie nie.
    > Ale ... czy sa tu roznice zaszczepieni/niezaszczepieni ?

    Są ale widać nie takie żeby wprowadzić obowiązek szczepień.

    Jest tylko kolejne bicie piany aby tych trochę gorszych (bardziej
    roznoszących wirusa jednostkowo ale nie wiadomo czy całościowo jako
    całość) niezaszepionych bo przecież po drugiej stronie są ci z
    papierkiem i mogą wleźć wszędzie i nie wahają się tego prawa użyć;-)

  • 34. Data: 2021-11-26 19:44:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2021 o 15:17, J.F pisze:

> [...]
    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi
    ned

    > I to moze wiele tlumaczyc ... ale jak to wyglada wsrod
    > niezaszczepionych?

    Tak samo?

    > No coz, bede mial probke statystyczna - znajomym dziecko przywloklo
    > wirusa ze szkoly. Nie bylo szczepione, bo za mlode ... ale w domu
    > trzy inne zaszczepione osoby ...

    Pewnie nic nie będzie - jak zaszczepione, to nie siedzą w kwarananie -
    jak śpią w innych pokojach i nie będą na siebie kasłać, tylko wietrzyć
    od czasu do czasu to nic im nie będzie. W zasadzie ze znanych mi dowodów
    anegdotycznych to dwa małżeństwa, gdzie druga połówka nie załapała mimo
    kwarantany (wtedy jeszce dłuższj niż teraz) i jedno gdzie rodzice mieli
    plusa a trójka młodych nie - wszystko jeszcze przed szczepionkami. I
    jeszcze ciekawostka - jedna z tych osób, co nie zachorowała mimo
    przebywania w kwarantannie z chorym małżonkiem jest po dwóch
    szczepieniach i ma przeciwciała zero. Dziś dla odmiany inna osoba
    również dwukrotnie szczepiona prosiła mnie o założenie w jej obecności
    maseczki bo właśnie odebarała wynik przeciwciał i również pustka. Niby
    dowód anegdotyczny ale sam nie wiem co o tym sądzić...

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2021-11-27 21:02:54
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-11-26 o 11:02, J.F pisze:

> [...]
    > -i mimo tych 4x, u nich umiera polowa tego co u nas.
    >
    > I co - efekt szczepionki, niechęc do testów, czy kwalifikacja smierci?

    liczba pozytywów zależy od liczby testów. to jest oczywiste.
    Natomiast liczba zgonów w danym kraju zależy także od populacji.

  • 36. Data: 2021-11-28 19:40:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 21:02:54 +0100, t-1 napisał(a):

    > liczba pozytywów zależy od liczby testów. to jest oczywiste.

    Tak moze nie calkiem.

    > Natomiast liczba zgonów w danym kraju zależy także od populacji.

    Owszem, ale mamy tez te zachorowania.

    Czesi jacys odporniejsi i lagodniej przechodzą, zaszczepieni,
    czy u nas zachorowan tez jest duzo, ale wiekszosc niewykryta.

    J.

  • 37. Data: 2021-11-28 20:02:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-28 o 19:40, J.F. pisze:

    > Tak moze nie calkiem.

    > Owszem, ale mamy tez te zachorowania.
    >
    > Czesi jacys odporniejsi i lagodniej przechodzą, zaszczepieni,
    > czy u nas zachorowan tez jest duzo, ale wiekszosc niewykryta.

    W Czechach jest czystsze powietrze i raczej nie ma tam smogu.

    --
    animka

  • 38. Data: 2021-11-28 20:59:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 19:40, J.F. pisze:

    > Tak moze nie calkiem.

    NIe całkiem w sensie że to nie jedyna zmienna. Ale przy tej samej ilości
    zakażonych liczba wykrytych zależy w zasadzie tylko od liczby testów:P

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2021-11-29 09:26:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-listopada-2021 o 15:43, Animka pisze:
    > Teraz chcą szczepić dzieci od 5-go roku życia

    Zaszczepisz swoje?

  • 40. Data: 2021-11-29 11:07:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 17:18:19 +0100, Shrek napisał(a):

    > Dlaczego od razu spisek. UE chce żebyś się szczepił to chyba logivczne
    > że wybierze dane tak żeby wypadały dla niej korzystnie. To zwykła
    > reklama jest a nie żaden spisek:P

    No ale czemu ta UE czemu chce, żebyśmy się szczepili bez sensu? Nie mają
    nic innego do roboty?
    Mają nadmiar szczepionek od handlarza oscypkami i chłopina nie zarobi,
    jeśli ich nie wykorzystają?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/