  • Data: 2006-02-09 16:03:43
    Temat: Re: Ochrona wizerunku a zdjęcia okolicznościowe.
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Przejrzalbys archiwum grupy zanim zadales pytanie a odpowiedzi znalazlbys
    > cale stada.

    Niestety nie wszystkie odpowiedzi są prawidłowe...

    > [..]

    > Ciekawe z czego ma wynikac takie dorozumienie i co to to rzetelne
    > rozpowszechnianie.

    To był właśnie świetny przykład takiej złej odpowiedzi.

    Prawo autorskie nie przewiduje takiego wyjątku jak "publiczna impreza,
    na której wiadomo, że będą robione zdjęcia".

    A dorozumianą zgodę przewiduje wyłącznie w przypadku modela, któremu,
    zgodnie z umową, zapłacono za pozowanie.

    Oczywiście ja również nie wiem, co miał na myśli odpowiadający pisząc o
    "rzetelnym rozpowszechnianiu". Myślę, że po prostu pomylił słowa.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl