    From: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona w supermarkecie
    Date: Sun, 13 Oct 2002 13:32:10 +0200

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aobct2$7ot$1@news2.tpi.pl...

    > w zaleznosci od stopnia i rodzaju "przewinienia" ochroniarzy. czasem
    > wystarczy slowo przepraszam, a czasem moze sie skonczyc na pozbawieniu
    > pracownika ochrony licencji, a w przypadkach bardzo drazliwych, jesli juz
    > taka sytuacja sie powtarzala wczesniej - mozna pozbawic firme koncesji.
    > w tym przypadku mozesz zaczac od szefa/wlasciciela/ firmy ochraniajacej.

    Zdaje sie, ze cytowany przepis dotyczy ochroniarzy posiadajacych licencje, a
    czesto w agencjach zatrudniani sa samozwanczy ochroniarze bez licencji, i
    AFAIK oni nic nie moga - tzn jak zobacza, ze wkladam sobie cos do kieszeni,
    to moga dokonac aresztu obywatelskiego, ale przeszukac, bo cos tam
    podejrzewaja, to juz nie...

    pzdr
    Zbyszek