eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona prawna tekstu reklamowego...??? › Re: Ochrona prawna tekstu reklamowego...???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.icp.
    pl!news.icp.pl!not-for-mail
    From: "Maciej Sluzynski" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona prawna tekstu reklamowego...???
    Date: Sun, 9 Apr 2006 15:43:28 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 33
    Message-ID: <e1b2vl$osq$1@opal.icpnet.pl>
    References: <1...@t...googlegroups.com>
    <8...@h...domek>
    <1...@u...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: c39-104.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1144590133 25498 62.21.39.104 (9 Apr 2006 13:42:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Apr 2006 13:42:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:380456
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Wouz" <v...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1144526202.032713.188360@u72g2000cwu.googlegrou
    ps.com...
    Tak ale mi chodzi o cos innego - mój pomysl opiera sie na grze
    slów, która pewne znane powiedzenie (mysl), po lekkiej modyfikacji,
    zmienia w slogan jednoznacznie kojarzacy sie z producentem, ktorego
    dotyczy sprawa, a jednoczesnie staje sie rownie latwo wpadajacym w
    ucho, ze tak powiem, znakiem rozpoznawczym tej firmy. Tak wiec pomysl
    jest calkowicie moj, nikt nigdy jeszcze takiego sformulowania nie
    zastosowal (przynajmniej nie publicznie) - dalek jestem od
    przywlaszczania sobie praw do ogolnie znanych powiedzen czy tez
    terminow...

    Jest kilka sposobów, a zaden z nich nie jest dosc dobry, bo zabezpieczenie
    sie przed kradzieza praw intelektualnych jest po prostu niemozliwe. A w
    kazdym razie - w konfrontacji ze zlodziejami tych prawa - szalenie trudne...

    Ja kilkakrotnie w mojej pracy spotkalem sie z ewidentna kradzieza moich
    hasel i przerabialem kilka róznych sposobów zabezpieczania sie; wierz mi, ze
    to po prostu mija sie z celem. A poza tym - nawet nie masz pewnosci, ze
    haslo bedzie dobre i ze nie bylo juz wykorzystane.

    Reklama to nie jest taki rodzaj dzialalnosci, ze mozna cos "zastrzec" (w
    sensie slownym) a potem sprzedac. Raczej jest odwrotnie - najpierw trzeba
    miec klienta, a potem sprzedawac mu wymyslone dla niego rzeczy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Sluzynski
    0-607-607-911
    www.mmstudio.com.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1