    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych osobowych zmarłego i tajemnica bankowa
    Date: Thu, 14 Feb 2008 02:49:11 +0100

    zbyszek pisze:

    > o stanie konta w dniu śmierci - bo to wszystko jest ochrona danych osobowych
    > i tajemnica bankowa (???) ale

    Poproś "panią" bby wskazała zapis w ustawie, który zapewnia
    ochronę danych osobowych zmarłych ... poproś by wskazała (głupia
    cipa) ten zapis w świetle art. 6.1 ustawy (oodo) 7.5 ustawy,

    > Trochę mnie to zirytowało więc pytam czy jako prawomocny spadkobierca -
    > dziedziczący takze zobowiązania zmarłego
    > , mogę otrzymac potwierdzenia np dokonanych przed śmiercia spłat kredytu czy
    > innych zobowiązań

    Ustawa o ochronie danych osobowych *nie dotyczy kur*a zmarłych*
    do kur*wy nędzy ,,, pieprzone betony ;/

    > Szczęka opada - pozostaje tylko pytanie czy to nie sen ?

    Nie ... ale poproś o te wszelkie bzdury na piśmie - jest szansa,
    że wyszarpiesz dzięki temu kasę na doszkalanie się w zakresie
    prawa :)

    > Może kotoś wie jaki jest zakres ochrony danych osobowych i tajemnicy
    > bankowej zmarłego przed jego spadkobiercami?

    Przeczytaj ustawę - naprawdę wiele zrozumiesz ... powodzenia w
    walce z pier******nym betonem ... w razie czego wal na priv ...
    może pomogę ...

    6008