    From: Daniel/Dan/Sniegon <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych osobowych - od czego zaczac !
    Date: Tue, 23 Jul 2002 08:31:52 +0200

    Dnia 2002-07-22 20:06, Użytkownik Michał Sz. napisał:
    > jedna z firm wysyłkowych umieściła moje imię i nazwisko oraz miejscowość na
    > swojej czarnej liście publicznie jako stronę WWW, za nieodebranie przesyłki.
    > Nie podpisywałem żadnych dokumentów, zamawiałem prywatnie dany towar.
    > Po prośbie mailowej:
    > " Nie życzę sobie aby bez mojej zgody ktoś upubliczniał moje dane i to
    > wszystko co mam do powiedzenia ! "
    >
    > otrzymałem taka odpowiedz:
    >
    > " I tak Panu nie daruje. Nniejszym zawiadamiam wszystkie firmy wysylkowe o
    > Paskim przypadku. Dzialalnosc takich ludzi jak Pan w Intenecie nalezy
> [...]

    IMHO to bez znaczenia chyba, ze ta twoja miejscowosc to bardzo mala jest
    i mozna cie prosto na podstawie tych danych zidentyfikowac. Sam w tej
    chwili podales swoje dane Imie Nazwiko i miejscowosc (w naglowku
    wiadomosci). Ale.... niech sie ktos wypowie kto sie bardziej na tym zna.

    Pozdrawiam
    Dan

    kto sie bardziej na tym zna.