eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona Danych Osobowych, a niemożliwość spełnienia ustawy/rozporządzenia › Re: Ochrona Danych Osobowych, a niemożliwość spełnienia ustawy/rozporządzenia
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona Danych Osobowych, a niemożliwość spełnienia
    ustawy/rozporządzenia
    Date: Sat, 19 Feb 2011 22:47:59 +0100

    > [...]
    > Czy ten wynalazek stanowi część "systemu" i czy w nim jest BAZA?

    No jak rozumiesz BAZA? No trzaska fotki i te fotki są opisane Kaczor
    Donald PESEL, a Doktorek Opisujący dodaje ,,widzę skrzywienie 7 kręgu
    dolnego penisa i dwa zwyrodnienia kolana łokciowego''.

    I analogicznie np. badania z innych maszyn. Imię, nazwisko, Pesel i
    wyniki badań.
    Czasami dodatkowe opisy medyczne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek