  • Data: 2004-06-28 23:17:58
    Temat: Re: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rozpalacz" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:wm4o0p4gk7cn$.y8gpoiq8i2yk.dlg@40tude.net...
    > Hej.
    > Mam pytanko: Czy będąc ochlapany (prawie cały mokry) przez samochód jadący
    > z nadmierną predkością przez miasto moge domagac sie od kierowcy chociazby
    > zapłaty za proszek do prania. Czy jeżeli zawiadomie o tym fakcie policję,
    > czy bedzie ona musiała podjąć jakis kroki by mi pomóc (jesli nie wiem czyj
    > to samochód)?
    > Od razu mówie ze nie miałem ze sobą aparatu fotograficznego by zrobic
    > zdjecie, zapamietałem jedynie numery rejestracyjne.

    Tam wyzej/nizej niezna jatka, a mi tak przychodzi do glowy, czy za to nie
    jest odpowiedzialny zarzadca drogi? W koncu NAWET jesli znajdziemy kierowce,
    to on powie : "Panie, z naprzeciwka TIR jechal! Mialem pojsc na czolowe,
    zeby panu spodni nie zachlapac?!" No i co? Wiekszosc miejsc, gdzie takei
    sytuacje moga sie zdarzyc, to ewidentne zaniedbania w utrzymaniu drogi. Na
    podobnej zasadzie wlasciciele uszkodzonych aut moga dochodzic odszkodowania,
    jesli oew uszkodzenia powstaly na skutek stanu drogi.