  • Data: 2004-06-29 09:47:22
    Temat: Re: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy wtedy gdy się spieszyłeś to miałeś jeszcze czas specjalnie kogoś
    ochlapać?

    .. nie lap mnie za slowa, wiesz o co chodzilo
    JEchalem szybko bylo mi wszystko jedno wiec, dwiadomie wjezdzalem szybko w
    kaluze ..

    > A prawko mam od 18-19 lat.

    wiesz, lepiej jest jezdzic od czasu do czasu, nie wiem czy jak po tych 20
    latach siadziesz za kolkiem czy bedziesz jeszcze cos umial

    Sorrki za zlosliwosc ale krew mnie zalewa jak ktos na sile chce miec inne
    zdanie na grupie