  • Data: 2004-06-29 07:12:55
    Temat: Re: Ochlapany kałużą przez samochód :-(
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-29 03:44, Artur Ch. rzecze:
    > Być świadomym użytkownikiem dróg publicznych.

    Jest świadomomy, dlatego wie, że gwałtowne i zaskakujące manewry na drodze
    stwarzają zagrożenie i mogą się skończyć TRAGICZNIE co jest pestką w stosunku
    do ochlapania kogoś nieuważnego.

    > Jesteś pewien że nie specjalnie?
    > Wieeelu po prostu _celowo_ wjeżdza do kałuży by ochlapać pieszych. Ponadto
    > jeżęli już ktoś nie specjalnie Cię ochlapał to pewnie był
    > zamyślony/zagadany przez telefon/nie uważny itp itd.

    Tak, jestem pewien, że niespecjalnie. Jakoś nikt nie robił specjalnego wjazdu w
    kałużę.

    > No to jesteś baaardzo wyrozumiały ROTFL^

    Nie. Nie winię rządu za gradobicie, czy też dzieci sąsiada za nieurodzaj na działce.

    > ....wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    Z tymi terrystami to przesadziłeś.

    Arek

    --