  • Data: 2004-07-30 19:41:25
    Temat: Re: Obuwie ochronne w szpitalach
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Olo, Ty nie ze mną polemizuj, bo poglądy na prawo i jego stosowanie mamy
    > niemalże identyczne :-)

    Taaak? Też szczerze nie cierpisz gapowiczów i uważasz trolla Rokickiego za
    dauna? ;-PPP

    > Załóżmy, że nauczyciel wyprasza z zajęć uczennicę zbyt wyzywająco ubraną,
    > w statucie szkoły nie ma regulacji co do stroju ucznia.

    Widac jakiś stetryczały stary impotent, ja już bym prędzej wywalił taką
    ubraną jak zakonnica ;-))

    > Podnosi się krzyk:
    > dyrektor, nauczyciel mogą wydawać tylko takie zarządzenia, na jakie
    > konkretny przepis (ustawy, statutu) im pozwala, mogą robić wyłącznie to,
    do
    > czego mają jednoznaczne delegacje! Uczennica pisze do rzecznika praw
    ucznia
    > i szkoła dostaje po uszach - naruszenie konstytucyjnych wolności
    > obywatelskich ucznia! Zgroza! ;-)

    Zeby za moich czasów tak było...jakby nie patrzec kilku nauczycieli dokonało
    na mojej osobie kradziezy (wymuszenia rozbójniczego, rozboju, czy jak to
    fachowo nazwac) "rekwirując" mi w czasie lekcji np. pistolet na kapiszony,
    nie mówiąc już o bezprawnym pozbawianiu mnie wolnosci zostawiając w "kozie"
    po lekcjach....

    pdr
    Olo