  • Data: 2005-02-07 12:15:06
    Temat: Re: Obrona przed hipoteką
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HuSadam napisał
    > Czy ktoś może mi poradzić, jak skutecznie bronić się przed
    > bezzasadnym
    > wpisem do hipoteki w poz. 3 (ciężary i ograniczenia) czegos takiego:
    > "Ostrzeżenie o wszczęciu egzekucji na wniosek wierzyciela TPSA -
    > wpisano 11
    > maja 2001r." Własnie dopiero teraz sie o tym wpisie dowiedziałem i
    > nie ma
    > wątpliwości, że nie mam zadłużeń w stosunku do TPSA. Czy należy
    > wytoczyć
    > proces? Upłynęło 4 lata i dowiedziałem sie zupełnym przypadkiem
    > robiąc odpis
> [...]

    Nalezy pojsc do wydzialu ksiag wieczystych, obejrzec ksiege wlacznie z
    wnioskiem i dokumentami, na podstawie ktorych wpis zostal dokonany
    (podejrzewam ze na podstawie zawiadomienia komornika) i - jezeli
    faktycznie jest to pomylka (tzn nigdy nie miales zadnych zobowiazan
    finansowych wobec tepsy, nazwisko dluznika z dokumentow to nie Twoje
    nazwisko) - udac sie z tym wszystkim do przewodniczacego wydzialu,
    ktorego obowiazkiem jest sprawe wyjasnic i pouczyc Cie, co powinienes
    zrobic, aby wpis ostrzezenia wykreslic z ksiegi.

    pozdrawiam
    Gosia