  • Data: 2017-09-21 13:38:54
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 20 Sep 2017 20:44:39 +0200, w <59c2b715$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Coś w TV obiło mi się o uszy, że ma być nowa regulacja dotycząca obrony.
    > Przekroczenie obrony koniecznej ma być z automatu umarzane.
    > Mi się podoba...

    Czyli było tak:
    Sędzia widział przekroczenie obrony, ale dochodził do wniosku, że kara należy
    się ale łagodna, więc stosował nadzwyczajne złagodzenie kary.

    Teraz będzie:
    Sędzia widzi przekroczenie i chce ukarać, więc będzie orzekał, że nie było
    "wzburzenia / nadwyczajnych okoliczności" (czy jak to się tam nazywa), więc
    nadal będzie karał.

    Tak +/-?