  • Data: 2017-10-12 01:03:45
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to argument, który mnie bardzo wkurza. Nie masz argumentu
    > merytorycznego, to insynuujesz komuś kłamstwo.

    Problem że to ty nie miałeś merytorycznego i tylko udawałeś że masz.
    Skoro ginie człowiek to policja szuka winnego. Bywa że po kolei zamykają
    kilku podejrzanych. Bo nawet jak się nie przyzna przypiekany
    paralizatorem w kiblu to się mu zrobi proces poszlakowy.
    Tutaj brak aresztowań a policja i prokuratura od razu uznaje że
    na pewno się tylko bronił. Bo Pan Poseł. I nie ważne dla nich ile
    przedtem gonił tego przed którym się tak skutecznie bronił.