eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora › Re: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
  • Data: 2008-08-23 19:56:57
    Temat: Re: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.08.23.19.23.09@rudak.org...

    > Ja ten opis rozumiem jako zasadę -- która w sumie mi się podoba, ale z
    > naszym prawem niewiele ma wspólnego -- że jest wolność słowa, więc każdy
    > odpowiada za siebie. Niestety, UE narzuca nam nieco inne zasady.

    chyba ze dopisze po "chyba że sąd po wniesieniu powództwa zadecyduje o
    zabezpieczeniu powództwa w postaci takiej blokady lub też decyzja taka
    zapadnie w wyroku."
    - albo gdy uzytkownik przedstawi administratorowi wiarygodny dowód, że jego
    prawa zostały naruszone (np, oryginal kliszy fotograficznej przedstawiającej
    dane zdjęcie)
    ?