eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora › Re: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
    From: " wd40" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obraźliwe tresci na forum internetowym - odpowiedzialnosć moderatora
    Date: Thu, 21 Aug 2008 06:48:21 +0000 (UTC)

    witek67 <w...@o...pl> napisał(a):

    > co firm ochroniaskich to szanowny zarząd odsyłam do jednego z numerów
    > tygodnika Ozon, gdzie okładka tytułowa "Karki biją, Dziadki kradną"
    traktuje
    > właśnie o kondycji polskiej ochrony,
    >
    > co do pomysłowego dobromira to o ile mnie pamięć nie myli to przed
    > wymyśleniem czegoś coś go waliło po głowie (chyba piłka czy jajko)
    >
    > "...ten pomysł to debilizm...." a moze nalzey napisać ze grono osób które
    > wymyśliło osiągneło szczyt swoich możliwosci intelektualnych, a pomysł tem
    > nadaje sie do realizacji jedynie z szpitalu gdzie leczone sa załamania
> [...]

    Może warto zwroty te zastąpić gwiazdkami, oryginalną treść wpisu przenieść
    na jakąś stronę www (konieczne jest zmienienie nagłowka, tak by wyszukiwarki
    (np. google) omijały tą stronę), a w forum dać na nią link z dopiskiem, że
    tam znajduje się oryginalna treść, ale zawiera szokująco obraźliwie
    drastyczne sformułowania, których usunięcia z forum domaga się zarząd
    wspólnoty i tu: imiona i nazwiska członków.