  • 1. Data: 2005-04-05 08:38:36
    Temat: Obrazajace SMSy
    Od: "MrRoger" <jarpre[FUCK-SPAM]@wp.pl>

    Witam;

    Pisze na grupe z pytaniem o mozliwosc ukarania osoby (osob) ktore nekaja
    mnie swoimi SMSami i sygnalami od kilku miesiecy.

    SMSy sa wysylane z telefonow komorkowych i bramki internetowej (darmowej)
    plus GSM.

    Jak wyglada sytuacja z ujeciu i ukaraniu sprawcow, jakie sa realia i
    mozliwosci polskiej policji ;)

    Z gory wielkie dzieki za odpowiedzi.

    MrRoger

  • 2. Data: 2005-04-05 10:38:44
    Temat: Re: Obrazajace SMSy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MrRoger" <jarpre[FUCK-SPAM]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plus GSM.
    >
    > Jak wyglada sytuacja z ujeciu i ukaraniu sprawcow, jakie sa realia i

    obrazajace? nic mu/jej nie zrobisz. bo to musialoby byc publicznie.

    p.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-05 13:25:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > obrazajace? nic mu/jej nie zrobisz. bo to musialoby byc publicznie.

    A wysyłanie niepubliczne jest twoim zdaniem niekaralne? Lepiej byś się
    nie odzywał jak nie wiesz.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-04-05 13:31:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A wysyłanie niepubliczne jest twoim zdaniem niekaralne? Lepiej byś się nie
    > odzywał jak nie wiesz.

    byly setki takich watkow, czemu laskawco sie wtedy nie odzywales?
    Uwazam ze nie jest karalne, masz inne zdanie, przekonaj mnie o tym.
    Chyba ze nie potrafisz, to siedz cicho.

    P.

    ps.
    zebys z jakas glupota nie wyskoczyl(nękanie itp sprawy) chodzi o ukaranie za
    OBRAZAJACE smsy co zostalo zaznaczone na poczatku
    mojego posta

  • 5. Data: 2005-04-05 13:35:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > zebys z jakas glupota nie wyskoczyl(nękanie itp sprawy) chodzi o ukaranie za
    > OBRAZAJACE smsy co zostalo zaznaczone na poczatku

    Rozumiem że art. 216 kk nie znasz.

  • 6. Data: 2005-04-05 13:50:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rozumiem że art. 216 kk nie znasz.

    znam doskonale Łaskawco i nie sadze by mial zastosowanie w takim przypadku.
    Zreszta nie ja jeden tak twierdze, wiele innych osob, bylo to wiele razy na
    tej grupie poruszane
    i badz laskaw sie przyjebac najpierw do nich bo przejawiasz zachowania
    typowe dla prostaka leszka.

    P.

  • 7. Data: 2005-04-05 14:41:23
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    > obrazajace? nic mu/jej nie zrobisz. bo to musialoby byc publicznie.
    >
    > p.

    lub w zamiarze żeby zniewaga do tej osoby dotarła. art 216 kk.
    Najlepiej jak poprosisz jakiegoś policjanta żeby zadzwonił na numer z
    którego dostajesz takie smsy i ostrzegł tego kogoś, o możliwej odpowiedzialności.

  • 8. Data: 2005-04-05 14:50:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >lub w zamiarze żeby zniewaga do tej osoby dotarła. art 216 kk.

    a teraz udowonij taki zamiar. Bo ktos mogl "z nieba" wziąć numer, a wtedy
    trudno mowic o zamiarze
    dostarzczenia wiadomosci do konkretnej osoby, skoro wysylajacy nie wie kto
    korzysta z numeru.

    P.

  • 9. Data: 2005-04-05 16:14:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > znam doskonale Łaskawco i nie sadze by mial zastosowanie w takim przypadku.

    Twoja znajomość prawa jest porażająca. Wstyd że się odzywasz.
    Obraźliwy SMS to nie zniewaga? Jak ktoś tak twierdzi to jest mądry inaczej.

  • 10. Data: 2005-04-05 16:18:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pawcio napisał(a):

    > lub w zamiarze żeby zniewaga do tej osoby dotarła. art 216 kk.
    > Najlepiej jak poprosisz jakiegoś policjanta żeby zadzwonił na numer z
    > którego dostajesz takie smsy i ostrzegł tego kogoś, o możliwej odpowiedzialności.

    Kolejny ignorant?

    SMS obraźliwy doręczony osobie jest zniewagą osoby "... w jej
    obecności". Tak więc druga część przepisu w tym wypadku nie jest warta
    rozważania.