  • Data: 2011-05-31 12:44:25
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Znalazłem za 10 razy więcej, a i tak tylko przód obejmowało. Gdzie
    > widzisz takie tanie?

    bo ty szukasz profesjonalnych rejestratorów ze śledzeniem GPS i
    czujnikami opóźnień do rozstrzygania z jaką siłą i z której strony było
    uderzenie,

    na hasło "rejestrator trasy" allegro wyrzuca ci masę tego

    pierwszy z brzegu
    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-fv-i1624128134.html

    i do tego żeby stwierdzić kto ci zajechał (a nie jak on twierdzi że
    tylko hamował), czy włączył kierunkowskaz przy skręcie w lewo jak go
    wyprzedałeś, jakie było światło na skrzyżowaniu, odczytania tablicy
    samochodu przed tobą, nagrania zaraz po kolizji zeznań świadków w
    zupełności wystarcza