  • Data: 2011-05-31 08:35:47
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:is24fn$qvh$...@n...onet.pl...

    > Przecież nie musisz płacić. Ale jak już kupujesz, to chociaż korzystaj.

    kupuje, jak ja na rozrabiam, jak ktoś inny narozrabia, niech on płaci, ja
    nie mam życzenia ciągać się latami po sądach i czekać na zmiłowanie
    sędziego, a potem ewentualną ściągalność komornika

    > Zasadniczo ja mam OC na rower i dzięki temu jeżdżę bardziej agresywnie, bo
    > nie boję się jak w korku zarysuję komuś lusterko, czy nawet jak potrącę
    > kogoś na ścieżce, czy ciągu rowerowo-pieszym. Tym samym wprowadzenie OC
    > dla wszystkich będzie skutkować zwiększeniem wypadków (tak samo jak to
    > jest w przypadkach samochodów, zauważ, że jak ktoś jeździ bez OC, to
    > jeździ ostrożnie i nie tylko dlatego, aby go policja nie złapała).

    ale ty tak na poważnie?
    wiesz jak tobie się nieśmiertelność włącza po tym jak kupisz sobie oc, bo
    jak widzę niebezpieczeństwo rozważasz jedynie w kategoriach finansowych, to
    jesteś super materiałem do nagrody darwina, ja mimo wykupionych rozmaitych
    ubezpieczeń, jeżdżę tak aby nikomu krzywdy nie zrobić i tak samo staram się
    zachowywać w innych sytuacjach, myślę że jednak większość ludzi tak czyni, a
    ubezpieczenia kupują na wszelki wypadek, a nie po to aby bardziej kozaczyć

    > To tylko Przemysławowa logika może dochodzić do wniosków, że jak coś jest
    > obowiązkowe, to jest tańsze. Szanujemy ją :)

    jest tańsze, bo jest jej więcej, ilość ubezpieczonych wzrośnie znacznie,
    ilość szkód już wcale nie tak bardzo