    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązkowe Ubezpieczenie Studenta??
    Date: Mon, 29 Sep 2008 08:38:50 -0500

    Włodziu wrote:
    > Zostałem przyjęty na pierwszy rok studiów na Uniwersytecie Przyrodniczym w
    > Poznaniu. Byłem dzisiaj w dziekanacie bo chciałem odebrać legitymacje,
    > indeks i zaświadczenie do WKU, a tutaj ZONK.
    >
    > Żeby odebrać legitymacje i indeks muszę wykupić na uczelni ubezpieczenie za
    > 60 zł. Pytam się czy jest to obowiązkowe a babka informuje mnie, że tak
    > zadecydował Rektor i że nie mogą wydawać legitymacji nieubezpieczonym
    > uczniom. Nie miałem przy sobie kasy a karta nie mogłem zapłacić ;) więc
    > powiedziałem że przyjdę jutro.

> [...]

    uczelnia podpisała umowę z jakąś firmą, że ubezpieczy wszystkich studentów.
    Zadaniem uczelni jest teraz złapanie jak największej liczby osłów.
    Zresztą warunki tego ubezpieczenie są zapewne mizerne
    Nie jest to ubezpieczenie obowiązkowe.
    Powiedz, że nie jesteś zainteresowany i koniec.
    Dokumenty i tak ci muszą wydać.
    Szybko zaczynasz zadzierać z dziekanatem :)