  • Data: 2008-09-29 15:05:41
    Temat: Re: Obowi?zkowe Ubezpieczenie Studenta??
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    live_evil wrote:

    > Dlaczego ma oświadczać rezygnację z _dobrowolnego_ ubezpieczenia?

    Chodzilo mi o praktyke - ja sie z tym spotkalem - nie klocilem sie o
    prawo (bo nie o to chodzilo) - wiec wpisalem dane i podpisalem - i po
    klopocie.
    Jak bedziesz uparty to wiele rzeczy zrobic - ale pozniej mozesz TY
    potrzebowac lagodnego potraktowania (np wiesz ze sie spoźnisz z jakims
    terminem, nie doniesiesz dokumentow itd) - wiec po co robic sobie wrogow
    juz na starcie?

    --
    Regards,
    Maverick