    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązki właściciela kamienicy
    Date: Tue, 26 May 2009 03:35:01 -0700 (PDT)

    On 26 Maj, 12:02, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Chwila, to może napisz spokojnie co z papierów masz bo z tego co pisałeś
    > wcześniej wynika że masz tylko "lewą" fakturę na 18k za "usługi" i
    > meldunek na  stałe. Posiadanie umowy najmu na czas nieokreślony trochę
    > poprawia Twoją sytuację, pod warunkiem że masz w niej doprecyzowane
    > kwoty jakie jesteś winien wynajmującemu co miesiąc. Jak ma się ta umowa
    > najmu do tych 18k? Jakie są warunki najmu, warunki rozwiązania umowy itd?
    >
    > --
    > MZ

    Chaos to moje drugie imie :)
    Mam umowę najmu na czas nieokreślony, w niej określone kwoty czynszu
    jakie mam płacić oraz kaucja jaką wpłaciłem, i która jest częścią
    18000.
    W umowie jest mowa tylko o kaucji a faktura jest "lewa" na pozostałość
    czyli 13000. Kaucja jest zwrotna w momencie rozwiązania umowy.
    Rozwiązanie umowy - 3 miesięczny okres wypowiedzenia.
    Warunki najmu - jestem głównym lokatorem tego mieszkania.