  • 1. Data: 2007-08-29 20:27:10
    Temat: Obowiązek udostępnienia logów policji
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Czy mała sieć osiedlowa działająca jako ISP ma obowiązek: logowania połączeń
    abonentów, udostępniania tych logów Policji?
    Taka sieć nie jest "operatorem publicznym" w rozumieniu ustawy Prawo
    Telekomunikacyjne. Czy są jakiekolwiek przepisy nakładające taki obowiązek?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2007-08-30 05:30:20
    Temat: Re: Obowiązek udostępnienia logów policji
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > Taka sieć nie jest "operatorem publicznym" w rozumieniu ustawy Prawo
    > Telekomunikacyjne. Czy są jakiekolwiek przepisy nakładające taki obowiązek?

    A ile masz zakończeń tej sieci?

  • 3. Data: 2007-08-30 06:04:04
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

> [...]
    > Taka sieć nie jest "operatorem publicznym" w rozumieniu ustawy Prawo
    > Telekomunikacyjne. Czy są jakiekolwiek przepisy nakładające taki

    Masz obowiązek,
    sam mialem juz nieraz wizyte Panow z ABW
    na szczescie wszystko logowane i zgrywane na dvd bylo

  • 4. Data: 2007-08-30 07:44:44
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    > A ile masz zakończeń tej sieci?

    np 50

    Użytkownik "MIchal" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Masz obowi?zek,
    > sam mialem juz nieraz wizyte Panow z ABW
    > na szczescie wszystko logowane i zgrywane na dvd bylo

    Opierasz się na ludowej legendzie? Pytam o podstawę prawną. Też miałem
    wizytę policji i wyobraź sobie, że nie miałem logów i nic się nie stało.

  • 5. Data: 2007-08-30 14:32:59
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 29-08-2007 o 22:27:10 Jan Werbiński <j...@j...com>
    napisał(a):

    > Czy mala siec osiedlowa dzialajaca jako ISP ma obowi?zek: logowania
    > polacze?
    > abonentów, udost?pniania tych logów Policji?
    > Taka sieae nie jest "operatorem publicznym" w rozumieniu ustawy Prawo
    > Telekomunikacyjne. Czy s? jakiekolwiek przepisy nak?adaj?ce taki
    > obowi?zek?

    tak sobie policja nie przychodzi, z reguly ma jakies papiery na to. czyli
    jest prowadzone
    postepowanie karne.
    jedynie w przypadku pozow cywylnych nie musi tegorobic

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 6. Data: 2007-08-30 15:47:05
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    > tak sobie policja nie przychodzi, z reguly ma jakies papiery na to. czyli
    > jest prowadzone
    > postepowanie karne.
    > jedynie w przypadku pozow cywylnych nie musi tegorobic

    Mają nakaz rewizji. I mają prawo wziąć logi. Tylko że ja tych logów np NIE
    MAM, albo właśnie skasowałem bo mialem kaprys. I co mi pan teraz zrobi?

  • 7. Data: 2007-08-30 17:59:12
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 30 Aug
    2007 17:47:05 +0200, Jan Werbiński zeznał(a):

    > Mają nakaz rewizji. I mają prawo wziąć logi. Tylko że ja tych logów np NIE
    > MAM, albo właśnie skasowałem bo mialem kaprys. I co mi pan teraz zrobi?

    w sprzyjających okolicznościach postawi zarzuty z 239 kk (będziesz jak
    prokurator Kaczmarek ;) )

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 8. Data: 2007-08-31 09:48:50
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2007 17:47:05 +0200, Jan Werbiński zeznał(a):

    > w sprzyjających okolicznościach postawi zarzuty z 239 kk (będziesz jak

    Jak można utrudniać postępowanie, jeżeli PRZEDTEM skasowałem logi, ZANIM się
    dowiedziałem o postępowaniu? Albo wogóle ich nie miałem?
    Wróćmy do pytania: Czy istnieje jakakolwiek podstawa prawna zobowiązująca
    małego ISP do logowania?

  • 9. Data: 2007-08-31 14:03:21
    Od: "czar" <c...@w...pl>

    tak istnieje
    pozatym dla własnego bezpieczeństwa warto :)
    pytasz sie jak byś od miesiąca był ISP :P

    www.kisielin.net

  • 10. Data: 2007-09-01 10:29:24
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "czar" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak istnieje
    > pozatym dla własnego bezpieczeństwa warto :)
    > pytasz sie jak byś od miesiąca był ISP :P

    Wszyscy mówią, że istnieje, ale nikt nie potrafi udowodnić.
    Konkretny przepis poproszę.
    Sześciopak do odebrania u mnie, jeżeli podasz przepis odnoszacy się do
    takiej firmy jak moja.
    :-)